Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Homenatge
Capgirem Vic homenatja Ovidi Montllor amb un espectacle al Casino

David Fernàndez, Borja Penalba i David Caño compartiran poemes, música i reflexions a “Ovidi” i l'actor Albert Vidal interpretarà “La bogeria del poder”

26/02/2015 Cultura

“Ovidi Montllor representa en carn viva el compromís amb el seu poble i amb la seua llengua però també representa el seu compromís amb els treballadors i la llibertat. Oblidar Ovidi és buidar de sentit, una per una, aquestes paraules”. Aquest és part del text amb què el cantautor de Xàtiva Feliu Ventura ha fet una crida per animar que el major nombre de poblacions celebrin la Festa Ovidi Montllor, per retre homenatge a la vida i obra del cantant d'Alcoi, que el 10 de març farà exactament 20 anys que ens va deixar.

Capgirem Vic s'ha sumat a la convocatòria i retrà el seu propi homenatge a Ovidi Montllor el proper dissabte 7 de març a les 8 del vespre al Casino de Vic, amb un espectacle inèdit: “Ovidi³. Un temps, una estima, una idea”, on el poeta David Caño, el músic Borja Penalba i el periodista i actual diputat al Parlament per la CUP David Fernàndez, comparteixen i celebren Ovidi Montllor a través de poemes, músiques i reflexions. “En temps de manars i garrotades, doncs, un poeta, un músic i un periodista –un artista, un cantant, un pallasso–”, diuen, fent referència a la popular frase de Montllor, “es retroben, assembleàriament, per seguir fugint cap a la llibertat”. L'espectacle es presenta per primera vegada només quatre dies abans a La Garriga, i es completarà amb la interpretació del monòleg “La bogeria del poder”, de l'actor Albert Vidal, adaptat expressament per a l'ocasió.

Les entrades es posaran a la venda el dilluns 2 de març a la taverna social La Nyàmera i al Casino de Vic a un preu de 7 euros. També es podran comprar a la guixeta una hora abans de l'espectacle. 

Capgirem Vic va néixer l'estiu passat a partir de la voluntat de confluència de les assemblees locals de la CUP i el Procés Constituent amb persones i col·lectius de l'esquerra independentista i rupturista de la ciutat. Des d'aleshores ja s'han fet diverses assemblees obertes que han comptat cada vegada amb la participació de més persones. El projecte continua obert a totes aquelles persones que comparteixin els punts de confluència reflectits en un primer document aprovat a l'assemblea del 6 de setembre i en el manifest fet públic en la presentació de Capgirem Vic.


Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. 13 anys sense en Toni Lecha
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid