Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
L'ANC del Barcelonès convoca una concentració sota el lema "Cap querella no ens aturarà"

La mobilització es durà a terme avui a la Plaça Sant Jaume a les 20:00 hores

24/11/2014 Política

Les assemblees territorials del Barcelonès de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) han convocat aquest dilluns a les 20:00 hores a la Plaça Sant Jaume una concentració per deixar clar que cap querella no aturarà el procés polític del país, i que aquest no té marxa enrere.

Amb el nom "Cap querella no ens aturarà. Tots som 9N", la concentració de les territorials del Barcelonès demana també la convocatòria d’eleccions.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  8. Policies? Parlem-ne
  9. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  10. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid