Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
La CUP Alt Urgell valora els resultats de la consulta

Gairebé 600 vots més per la independència a l’Alt Urgell que els que va tenir favorables l’Estatut del 2006

11/11/2014 Política
La CUP Alt Urgell ha emès un comunicat on valora molt positivament els resultats de la consulta que supera en 1000 vots la participació a les eleccions oficials al Parlament Europeu a l’Alt Urgell i el contundent resultat a favor de la independència, ja que gairebé 600 vots més per la independència a l’Alt Urgell que els que va tenir favorables l’Estatut del 2006.

La formació independentista afirma que "Els pròxims dies i mesos veurem com l’alta burgesia catalana posa tota la seva força a intentar transformar el mandat popular independentista en un nou pacte amb l’estat que els garanteixi poder continuar enriquint-se amb l’explotació de les classes populars catalanes. És en aquest moment que la mobilització popular és més necessària que mai per evitar pactes, claudicacions i renúncies que ens situarien en un escenari de traïció per tal de mantenir els privilegis d’uns pocs. Ara és necessari forçar el procés constituent a través d’unes eleccions que composin un parlament clarament independentista i popular que avanci cap a una nova societat on l’explotació, la corrupció i el saqueig constant a que les elits sotmeten les classes populars s’acabi.".

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid