Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Demanen de nou la compareixença a la "Comissió Pujol" vetades per CiU i PSC

Isabel Vallet: "Si continua la llei del silenci per part de CiU i PSC a la "Comissió Pujol", nosaltres no en serem còmplices d'aquesta situació"

28/11/2014 Política
Els grups parlamentaris de la CUP-AE, C's, ICV-EUiA i ERC han registrar aquest matí de nou una llista de 22 noms que van ser vetat per CiU, PSC i PP a la Comissió d'Investigació sobre el Frau i l'Evasió Fiscals i les Pràctiques de Corrupció Política. Alavedra, Prenafeta, Osàcar, Millet, Montull, Pallerols, entre més, formant part d'aquesta llista. La inclusió d'aquest 22 noms serà debatuda i votada el proper 1 de desembre.

La diputada Isabel Vallet ha fet una crida a CiU i PSC a que no tornin rebutjar aquestes compareixences, ha alertat que el diputat del seu grup David Fernàndez (com ell mateix ha comunicat de forma reiterada) no presidirà la comissió si continuen els vetos i que el seu grup valorarà la continuïtat en la comissió si això passa. "Si continua la llei del silenci per part de CiU i PSC a la "Comissió Pujol", nosaltres no en serem còmplices d'aquesta situació" i ha conclòs que "seria un mal inici per una comissió, que també vol abordar la corrupció política, que no hi siguin aquests nom

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  4. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  5. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid