Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
El sindicat colombià SINTRAUNAL fa arribar a la CSC el seu suport al procés d'independència català

En una carta adreçada a la Confederació Sindical Catalana (CSC), el sindicat colombià SINTRAUNAL fa arribar el seu agraïment al sindicat català per la seva actuació internacional i el seu suport al procés d'independència català

21/10/2014 Política
Logotip del sindicat colombià SINTRAUNAL Logotip del sindicat colombià SINTRAUNAL
En una carta adreçada a la Confederació Sindical Catalana (CSC), el sindicat colombià SINTRAUNAL fa arribar el seu agraïment al sindicat català per la seva actuació internacional. Respecte al procés independentista català s'expressa contundentment a favor tot argumentant que “les hacemos saber que nuestra organización sindical y los trabajadores que en ella militan, hemos estado atentos al desarrollo del movimiento por la independencia de Cataluña, que sabemos reviste la mayor importancia para las masas de su país y sepan que en SINTRAUNAL, cuentan ustedes con un aliado incondicional en su lucha por la independencia de la rancia y vetusta corona española”.

La Confederació Sindical Catalana (CSC) fa anys que desenvolupa projectes de cooperació internacional amb sindicats de Sud Amèrica , especialment a Colòmbia, Bolívia i l'Equador. La formació -sindical i en defensa dels drets humans, elements centrals de la nostra cooperació- té com a objectiu que les centrals sindicals germanes es dotin de quadres preparats per a dur la seva activitat amb eficiència i amb garanties del lliure exercici de l'activitat sindical.

En un entorn obertament hostil, com pot ser el cas colombià, aquesta col·laboració internacionalista pren especial importància; el sindicalisme colombià és perseguit per forces paramilitars que any rere any assassinen líders i sindicalistes de base amb la pretensió de generar un estat de terror que desactivi les lluites existents. No se'n surten, però, ja que el sindicalisme a Colòmbia és actiu i present a totes les lluites en defensa dels interessos de les classes populars.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid