Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
Veler amb Veles estelades fa Via a Barcelona des de Cambrils a fer la V
09/09/2014 Política

L'Independence One, ja tot estelat, farà la travessia Cambrils-Barcelona mostrant el resultat de la seva transformació en símbol del Rumb cap a la Independència.

El dia 11, cap a quarts d'onze, el vaixell arribarà al Port de Barcelona, on serà rebut per altres vaixells, i a les 11 en punt creuarà el pont per atracar al Moll de la Fusta dins de les instal·lacions del Reial Club Marítim de Barcelona, on restarà fins l'endemà, dia 12, en el que retornarà a Cambrils. Gràcies per fer-ne difusió.

El viatge inaugural serà des de Torredembarra fins a Cambrils i comptarà com a viatger distingit amb un fill il·lustre de la Torre, en Josep Bargalló. El vaixell serà rebut en societat a Cambrils, cap a quarts de 8 del vespre, amb representants embarcats, de les sis organitzacions ciutadanes de Cambrils (Cambrils per la Independència, Cambrils Actua, Òmnium de Cambrils, Casal Popular de Cambrils, Procés Constituent a Cambrils, i Casal Popular de Cambrils).

Cal recordar que l''Independence One va fer front a la multa de 3.000€, ja que va ser denunciat aquest estiu per dur una estelada i es va obrir una campanya de micromecenatge per pagar-la.

Valora
Rànquings
  1. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  2. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  3. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
  4. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  5. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  6. La plataforma en defensa de la R3 denuncia negligència davant les incidències a Rodalies
  7. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  8. La Festa Estellés fa una nova crida per a la XVI edició: “Cal mantenir vius els nostres referents”
  9. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  10. Manuel Valls (ministre de Territoris d'Ultramar) visita Nova Caledònia per "donar suport a les forces de l'ordre"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid