Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Micromecentage
Campanya per pagar la multa del vaixell denunciat per dur una estelada
24/08/2014 Drets i Llibertats

La plataforma  "TotSUMA" acull la campanya de micromecenatge per fer front a la multa de 3.000€ del vaixell denunciat aquest estiu per dur una estelada "Independence One, el vaixell estelat".

"Tener izada en puerto, atracado, en el palo mayor de un velero, otra bandera que no es la española, teniendo la española en popa de un tamaño 3/4 partes menor a la anteriormente citada. La española de popa se encuentra enrollada en su mástil".

La bandera “que no es la española” era una estelada, feia molts mesos que hi era i altres vaixells a Cambrils tenen també hissades banderes no gens espanyoles, com la pirata en un creuer que transporta gent entre Salou i Cambrils, molt més grans i més amunt que l'espanyola i no van ser pas denunciats.

Calia manifestar el rebuig a una actuació repressiva del dret a manifestar i expressar un sentiment, que molts compartim, potser ara molts més que mai, i respondre a la humiliació d'obligar-nos a retirar uns símbols del nostre desig de llibertat.

Arran de tot això, decidíren convertir el vaixell, sense banderes estelades, en un vaixell tot estelat, malgrat les possibles repercusions econòmiques a l'activitat d'un vaixell de lloguer. D'aquí surt el projecte engegat a TotSuma, que fa una crida a tots els independentistes (i fins i tot als simples defensors de la llibertat d'expressió) a contribuir a fer possible aquesta conversió.

Falta només una setmana per exhaurir-se el termini fixat pel projecte, encara no s'ha pogut aconseguir la quantitat necessària, però ja s'han iniciat les tasques associades per poder mirar de tenir-ho enllestit per la Diada, confiant en les aportacions finals de la gent.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid