Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
Mobilitzacions en defensa del 9-N

Aquesta tarda la CUP ha convocat una concentració davant de la Delegació del govern espanyol a Barcelona en rebuig a la sentència del Tribunal Constitucional. Els sindicats d'estudiants convocaran una vaga d'universitats el 7 i el 8 d'octubre contra la prohibició del TC i per demà s'han convocat concentracions a favor de la consulta davant de la majoria d'ajuntaments del Principat.

29/09/2014 Política

Aquesta tarda la CUP ha convocat una concentració davant de la Delegació del govern espanyol a Barcelona en rebuig a la sentència del Tribunal Constitucional. La concentració s'ha realitzat al voltant de les vuit del vespre i ha comptat amb la participació de centenars de persones que han vingut en diverses columnes des de diversos barris de la ciutat comtal. La presència policial (hi ha un primer perímetre d’antidisturbis de la Policia Nacional espanyola i un segon de Mossos d’Esquadra) ha anat augmentant a mesura que avançava la tarda conforme anaven arribant més manifestants. Els manifestants que encara estan davant de la Delegació del govern espanyol van informant dels esdeveniments mitjançant el hashtag #Desobeim.


D'altra banda, diversos sindicats d'estudiants explicaran demà en una roda de premsa els detalls de la convocatòria d'una vaga d'universitats pel 7 i el 8 d'octubre en contra de la prohibició de la consulta del 9-N per part del Tribunal Constitucional. La iniciativa, que es pot anar seguint a l’etiqueta de twitter #Estudiants9N, rep el suport del el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), l'Associació d'Estudiants Progressistes (AEP), l'Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), En Lluita, la Federació Nacional d'Estudiants de Catalunya (FNEC) i SUMEM. A més a més, diverses organitzacions polítiques han convocat per demà concentracions a favor de la consulta davant de la majoria d'ajuntaments del Principat, a la Delegació del govern espanyol a València i davant del consolat espanyol de Perpinyà.

Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  3. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid