Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català a l'escola
La CSC crida a mobilitzar-se en suport de l’escola en català i del docent balear Jaume Sastre
11/06/2014 Educació

La Confederació Sindical Catalana (CSC) crida a la seva afiliació i simpatitzants a participar de la mobilització convocada per Som Escola -entitat de la qual n’és promotora- per al pròxim dissabte, 14 de juny, a Barcelona.

Així mateix des de la CSC es vol fer extensiva la participació en aquesta jornada com a mostra de suport al company Jaume Sastre, docent balear que duu –en el moment de redactar aquestes línies- 35 dies de vaga de fam com a denúncia de les polítiques culturicides de l’executiu Bauzá.

Des de la CSC propugnem la mobilització com a una de les eines bàsiques per afrontar els reptes que tenim en l’àmbit nacional i social al conjunt dels territoris del nostre país.

La mobilització de dissabte, en forma de cercavila, té el seu lloc de trobada al Passeig de Sant Joan amb la confluència amb Gran Via de Barcelona a les 18.00 hores.

Som Escola ha disposat un lloc web al qual s’hi poden trobar formularis d’adhesió al manifest i de moció per a presentar als ajuntaments. Així mateix s’hi recull tota la informació referent a una mobilització que es preveu multitudinària.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  9. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  10. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid