Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
STOP PUJADES
STOP PUJADES es manifestarà demà

STOP PUJADES es manifestarà demà dissabte 10 de maig a les 17:30 a Plaça Urquinaona en bicicleta, patins i a peu. Paral·lelament, s'anuncia la data de la primera Plenària de la Taula Popular del Transport Públic. La Plataforma segueix denunciant els preus abusius del transport públic i demana la destitució del Consell d'Administració de l'ATM.

09/05/2014 Res-pública

 STOP PUJADES convoca una marxa en bicicleta, patins i a peu, aquest dissabte 10 de maig. La protesta s'iniciarà a Plaça Urquinaona a les 17:30.  La Plataforma, 5 mesos després de les primeres aparicions, segueix denunciant unes tarifes de transport públic abusives per la situació econòmica que actualment pateixen milers de famílies.

STOP PUJADES també demana la destitució del Consell d'Administració de l'Autoritat del Transport Metropolità, presidit pel conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila. Actualment, l'ATM té segrestat un acord polític i una demanda de la societat civil. Aquest fet demostra una situació d'absolut dèficit democràtic.

Paral·lelament, ja s'ha convocat la primera Plenària de la Taula Popular del Transport Públic: serà el 29 de maig a les 19h a la seu de la FAVB (Federació d'Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona). Aquest espai permetrà explorar nous camps administratius, generar propostes i obrir una participació popular que és, justament, allò que li cal a l'Àrea Metropolitana i al país i que no ha sabut fer l'ATM durant els darrers mesos.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid