Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transport públic
Stop Pujades crida a manifestar-se el 15-M, després de l'11a jornada de protestes

Mentrestant el veïnat de La Marina a la Zona Franca es mobilitza per 7a setmana i talla de nou la Gran Via

27/02/2014 Drets i Llibertats

Les protestes veïnals van continuar ahir al vespre en nombroses estacions de Metro a Barcelona i en estacions de tren a les rodalies, com cada dimecres des de ja fa dos mesos, en contra de l'exagerat augment de les tarifes en els transports públics. Ahir, les mobilitzacions també estaven pendent de la reunió que es mantenia amb l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM). Tot i així, al finalitzar les concentracions, la plataforma Stop Pujades ve fer una crida a manifestar-se el proper 15 de març a la plaça de Sant Jaume.

En la jornada d'ahir, les concentracions es van centralitzar en una cinquantena d'estacions. A l'estació de l'Arc del Triomf, el manifestants van bloquejar les portes durant 4 minuts, aturant d'aquesta manera el convoy. En alguna estació, els mossos d'esquadra han identificat als manifestants, segons van denunciar via twietter.

El veïnat de la Marina s'ha apoderat de la via pública per 7a vegada consecutiva

Les protestes i els talls de la Gran Via van continuar aquest dimecres al barri de la Marina al districte de SantsMontjuïc de Barcelona. Una mobilització que va en augment cada dimcres i ja superan el miler de persones per un transport digne pel barri amb preus populars. (veure fotografies)

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid