Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antifeixisme
Arxivades les denúncies de PxC contra militants d'ARRAN i la CUP al Vendrell
01/04/2014 Política
Una de les pancartes que hi ha penjades al Vendrell Una de les pancartes que hi ha penjades al Vendrell

Les denúncies presentades per membres del partit feixista i racista PxC contra dos militants d'ARRAN i la CUP han estat arxivades pel jutjat d’instrucció número 4 del Vendrell, segons han anunciat. aquest matí. les dues organaitzacions independentistes.

Les denúncies, interposades al·legant suposats delictes comesos al llarg de la campanya electoral dels comicis autonòmics del passat any 2012, únicament han posat sobre la taula el neguit de PxC davant les campanyes contra el feixisme en les quals han participat la CUP i Arran al llarg dels últims mesos. Una vegada més, davant l’enfrontament polític que se’ls hi planteja, PxC no respon amb arguments, sinó amb denúncies. Cada vegada es fa més palès que el discurs populista de PxC no pot suportar la pressió d’un debat que sobrepassi els límits dels seus plantejaments simplistes. "Amb l’arxivament d’aquestes denúncies, el feixisme ha tornat a fer el ridícul davant el conjunt de la societat vendrellenca" han afirmat ARRAN i la CUP.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid