Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
Demanen 6 anys de presó a un jove independentista berguedà

Contra la petició d’una pena de presó de 6 anys i dues multes que sumen un total de 4560 euros que es demana al veí de Berga Sergi Rodríguez, conegut com a Teti, (acusat de donar un clatellot al regidor del PP de la ciutat durant les festes de la Patum) ahir es va iniciar la campanya de solidaritat "Prou repressió a l’independentisme! Absolució Teti!"

28/03/2014 Drets i Llibertats

L’any 2012 el regidor del PP de Berga va denunciar als Mossos d’Esquadra un calbot rebut durant la Patum i s’obrí un procediment judicial contra Sergi Rodríguez on es sol·licita una pena de presó de 6 anys i dues multes que sumen un total de 4560 euros. Ahir dijous, a les 8 del vespre, a la Plaça St. Pere de Berga es va fer la presentació de la campanya: “Prou repressió a l’independentisme! Absolució Teti!” on els organitzadors afirmaren que és “absurd i del tot inadmissible la possibilitat, que per només un suposat calbot, una persona pugui entrar a la presó” i que “ la fiscalia respon a les pressions exercides des del poder espanyol per tal d’encausar al Teti sota delictes greus que podrien suposar la seva entrada a presó.” . També es va  informar que l’objectiu principal de la campanya de solidaritat és l’arxivament immediat de la causa oberta contra Sergi Rodríguez i la seva absolució.

Manifest: http://tetiabsolucio.wordpress.com/informacio/

Facebook: https://www.facebook.com/absolucioTeti

Twitter: https://twitter.com/TetiAbsolucio

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid