Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sindical
CGT: "Tot a 100" per a les cotitzacions empresarials

La CGT ha denunciat que el BOE de l’1 de març 2014 ha fet públic un nou R.D.L., el 3/ 2014, que garanteix als empresaris sobreexplotar-nos "més i a menor cost."

05/03/2014 Laboral

El sindicat explica que aquest "cop de decret " sobrepassa qualsevol límit del que és "la indecència política" per passar a "mètodes mafiosos. El motiu és que aquest BOE dóna el poder per robar del bé públic uns 7.000 Milions d’euros en els pròxims 24 mesos, a partir de l’1 de març del 2014 fins a l’1 de març de 2016. 

A través del seu Comitè Confederal, la CGT afirma que la "propaganda mediàtica, venuda en els circs del parlamentarisme, al passat "debat de la nació", utilitza la mentida en presentar a la societat una "Recuperació econòmica", quan aquesta, no només és incerta (si de tota l’economia parléssim), sinó que la recuperació a que es refereixen és a la de les grans empreses (1) (transnacionals la major part) i als poderosos que dominen realment l’economia global. I apunta que aquesta novetat legislativa no té "Res a veure amb la condició social de les persones i les seves economies d’ocupació, rendes salarials, pensions, i de les seves condicions de vida, sanitat, educació, llibertat, justícia ..."

També qualifiquen d'escarni la presentació de la "famosa tarifa plana -100 euros - en les cotitzacions empresarials per les contractacions indefinides noves que es facin a partir del 28 de febrer. I conclouen que aquest RDL 3/2014 possibilita a tots els empresaris que posin la mà a la caixa pública per apropiar-se de més de 7.000 milions d’euros en els propers dos anys.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid