Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CGT registrarà avui la convocatòria de vaga general

La CGT de Catalunya registrarà avui la convocatòria de vaga general pel proper 27 de gener. Ho farà acompanyat d'altres sindicats: la COS, la CNT de Catalunya, Solidaritat Obrera i també Ecologistes en Acció.
 

El sindicat anarquista va aprovar per majoria absoluta convocar una vaga general el dia abans de la votació al Congrés de la reforma de les pensions. Aquest divendres la CGT ha descartat convocar una vaga general a tot l'estat espanyol, de manera que només les confederacions de Catalunya i les Balears hi han votat a favor, segons ha pogut saber Llibertat.cat. Ara els altres territoris podrien organitzar jornades de lluita, i està per veure què passa al País Valencià.

15/01/2011 02:17 Laboral

La vaga doncs se circumscriu només al Principat de Catalunya i les Illes Balears, i coincidirà amb Euskal Herria i Galiza, que també s'han anticipat a la proposta de modificació del pacte de Toledo que el govern espanyol vol presentar el 28 de gener. 

Els sindicats faran entrega de l'avís de vaga a dos quarts d'onze del matí al registre de Serveis Territorials de la Generalitat de Catalunya. Abans de l'entrega del document, els representant de les diferents organitzacions faran una roda de premsa.

La CGT manifesta el seu total rebuig a les mesures que pretenen que els treballadors i treballadores paguin la crisi, i entén que la resposta coherent d'un sindicat de classe és convocar una mobilització per pressionar i que les mesures siguin eliminades.

Per saber-ne més:

 

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid