Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
DESALLOTJAMENT
Can Vies en perill

Davant del desallotjament imminent de Can Vies s’ha convocat una manifestació (i altres activitats) pel proper dissabte 22 de març a les 12h a la plaça de Sants

20/03/2014 Drets i Llibertats

Els jutjats han posat data al desallotjament del CSA Can Vies: a partir de l'1 d'abril els Mossos d'Esquadra podran fer efectiva al llarg de tot el mes la demanda de desallotjament del CSA realitzada per Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). Davant d'aquest fet i seguint amb la  campanya per aturar el desallotjament que fa mesos que realitzen entitats i veïnes del barri de Sants s'ha convocat una manifestació que el pròxim 22 de març recorrerà els carrers del barri, sortint de la Plaça de Sants a les 12.00 hores. Fa dues setmanes,  dins d'aquesta campanya en contra del desallotjament, es va fer una cadena humana que va encerclar la seu del disctricte (veure vídeo).

A més a més de la manifestació per aturar el desallotjament s'ha convocat una assemblea oberta que se celebrarà dimarts 24 de març a les 19.00 hores a Plaça de Sants i s'ha iniciat la campanya del twitter #FotoXCanVies  on es demana que els simpatitzants de Can Vies pengin  fotografies amb una banderola de Can Vies, amb la samarreta groga o amb una relíquia de Can Vies (les fotografies també es poden enviar a: canvies@gmail.com).


Valora
Rànquings
  1. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  4. La Festa de l’Ós ja omple de tradició i ritu els carrers de Sant Llorenç de Cerdans
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. Policies? Parlem-ne
  7. Els sindicats d’educació rebutgen la proposta retributiva del Departament i convoquen vaga del 16 al 20 de març
  8. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. La por a la democràcia.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid