Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Avortament
Els deliris extremistes del PP: "avortar és ser un terrorista"

L'electe del municipi murcià de Calasparra va realitzar aquestes declaracions durant una roda de premsa, que mostren la pèrdua dels papers i els deliris extremistes que pren el PP en una actitud defensiva sobre la qüestió de l'avortament

11/02/2014 Política

La regidora del PP Davinia Saorín ha manifestat, amb moltes dificultats d'eloqüència, que "Es posi com es posi Elena Valenciano (de la qual responsable del PSOE no recordava el nom) això és matar un ésser humà, és ser un terrorista."

Aquestes declaracions públiques corresponen a una gravació del dia 5 de febrer, però el vídeo i la notícia s'han difós a la xarxa fa poques hores a partir de la publicació de la notícia al diari La Verdad.

La regidora del partit conservador ha exposat que avortar és un acte de "terrorisme". Primerament ha defensat que existeixen mètodes anticonceptius, argument pel qual segons ella una dona pot decidir "quan i com vull ser mare." En un altre fragment del vídeo Saorín explica que les dones que avorten és perquè "perden el cap, s'emborratxen, i si no els ve la regla" avorten i "santes pasqües."

Saorín ha realitzat aquestes declaracions juntament amb altres consideracions insultants com que "avortar és una aberració de l'edat mitjana."

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  9. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid