Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Joves del PP tarragoní, la dutxa i el dret a vortar
06/02/2014 Jordi Martí Font

Per Jordi Martí Font, membre de la CGT, de l'Ateneu Llibertari Alomà, del Col·lectiu Independentista del Priorat i de la CUP de Tarragona

Venim d'un acte del PP de Tarragona. Venim de cridar a l'Alejandro Fernández que l'"avortament", ha de ser "lliure i gratuït". Venim de veure un cop mes com Mossos de paisà, "secretes" més coneguts que els que no ens tapem la cara, ens impedien el pas a un acte públic amb la flor i la nata de la societat tarragonina, de tots els partits menys de la CUP i em sembla que d'ICV. Després, els mateixos"secretes" han aturat la Pepa Vives, autora de la foto que il·lustra aquest article. L'Alejandro hi ha explicat el seu model de ciutat -quin fart de riure!- i el públic se l'ha escoltat en silenci i aplaudint. Entre el públic, periodistes fent la seva feina, gent d'altres artits, alguns ciutadans sense filiació coneguda, joves repentinats i velles glòries de l'extrema dreta tarragonina, de la dreta cavernícola amb corbata i de la dreta de sempre.

La colla que anàvem hem actuat respectuosament amb aquesta colla de fatxes i amb l'altra gent, dient-los en veu alta que enviar les dones d'aquest país a avortar a Londres és medieval, que impedir el dret al propi cos de les dones és una mesura del segle XIX, de quan els capellans manaven més que ara i feien la vida impossible des de les trones a qui gosés desafiar-los anant a ballar, per exemple, per Carnaval. Els hem dit que desobeirem aquesta i qualsevol altra llei que ens faci recular desenes anys enrere en els drets socials i cívics. I no pararem, és clar.

No pararem malgrat els repentinats joves que estaven a l'acte en passar al seu costat ens amenacessin o ens diguessin que anéssim a la dutxa. "A quina?" -li he dit a un d'ells-, "A la de gas o a la d'aigua? Perquè de la primera vosaltres en sabeu molt..." I el paio, impàvid, sense immutar-se ha dir " a la de gas". Bravo, repentinat, bravo, perla. Quan tinguis càrrec per xuclar de què faràs? D'encarregat del camp? No defensàveu la vida? Només dels fetus? O sigui dels no-nats? Quan son persones ja us amoïnem? Quina colla d'Alejandros, mano, quina colla!
Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. 13 anys sense en Toni Lecha
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid