Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Illes Balears
Vaga catalanista i d'esquerres, segons el PP

Antoni Camps creu que els mestres fan vaga perquè són catalanistes, i Joana Maria Camps perquè estan vinculats a partits d'esquerres

17/09/2013 Política

Si diumenge Antoni Camps, diputat del PP i membre de la Comissió d'Educació del Parlament balear, deia que l'únic propòsit dels mestres en vaga era seguir penjant els llaços catalanistes, aquest dimarts la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, ha deixat anar que els vaguistes estan vinculats als partits d'esquerres.

Al ple del Parlament celebrat aquest dimarts, la consellera Camps ha negat que els pares i mares de les Illes estiguin en contra del TIL i ha assenyalat que aquells que s'oposen als plans del Govern són associacions com la Plataforma Crida, "vinculades" als partits d'esquerra.

A més, ha acusat l'oposició de "crispar la societat" durant el ple del Parlament d'aquest dimarts i ha posat com a exemple que "40 independentistes han fet destrosses a un institut" aquest matí. "No facin més destrossa", ha reclamat.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  3. Risc més esforç és igual a riquesa?
  4. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  5. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid