Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Illes Balears
Vaga catalanista i d'esquerres, segons el PP

Antoni Camps creu que els mestres fan vaga perquè són catalanistes, i Joana Maria Camps perquè estan vinculats a partits d'esquerres

17/09/2013 Política

Si diumenge Antoni Camps, diputat del PP i membre de la Comissió d'Educació del Parlament balear, deia que l'únic propòsit dels mestres en vaga era seguir penjant els llaços catalanistes, aquest dimarts la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, ha deixat anar que els vaguistes estan vinculats als partits d'esquerres.

Al ple del Parlament celebrat aquest dimarts, la consellera Camps ha negat que els pares i mares de les Illes estiguin en contra del TIL i ha assenyalat que aquells que s'oposen als plans del Govern són associacions com la Plataforma Crida, "vinculades" als partits d'esquerra.

A més, ha acusat l'oposició de "crispar la societat" durant el ple del Parlament d'aquest dimarts i ha posat com a exemple que "40 independentistes han fet destrosses a un institut" aquest matí. "No facin més destrossa", ha reclamat.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid