Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Educació
La CUP dóna suport a la vaga indefinida dels docents de les Illes

“Creim que han donat una lliçó a les direccions dels sindicats majoritaris de l’ensenyament, que s’han vist arrossegades per l’autoorganització del professorat de manera horitzontal i participativa.”

10/09/2013 Educació

La CUP s’ha volgut solidaritzar amb el col·lectiu docent de les Illes, que ha convocat una vaga indefinida davant del model educatiu que proposa el govern de Bauzá: retallades en professorat, imposició del trilingüisme i falsa elecció de la llengua en detriment del català, “amb el qual es prohibeixen llaços i s’expedienta docents”.

I una manera de donar-hi suport és posant-hi diners per ajudar a sostenir la vaga, cosa que anima a fer a altres col·lectius. La CUP pensa que aquesta lluita ha de ser un exemple per a la resta de docents dels Països Catalans, perquè pateixen situacions semblants amb els governs de CIU i del PP, i perquè “creim que han donat una lliçó a les direccions dels sindicats majoritaris de l’ensenyament, que s’han vist arrossegades per l’autoorganització del professorat de manera horitzontal i participativa”.

Campanya de la COS

La Coordinadora Obrera Sindical també dóna suport a la vaga indefinida, i ha iniciat una campanya per fer-la extensiva. Proposen fer-se una foto amb un cartell de suport amb els col·lectius dels centres docents; organitzar activitats o posar guardioles al centre per finançar-la (recorden que es tracta d’una vaga autogestionada, i que té el compte corrent 1491 0001 23 2027859228), i proposar als claustres mocions de suport.

Segons la COS, “només serem capaços de defensar els nostres drets amb la lluita organitzada des de la base assembleària, la solidaritat i el suport mutu”.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid