Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Els treballadors de la CUP a l'Ajuntament de Reus donen el seu jornal als vaguistes de les Illes

David Vidal considera que la vaga indefinida "hauria de ser un exemple per a tot el sector públic del conjunt dels Països Catalans"

19/09/2013 Educació

Els dos treballadors de la CUP a l’Ajuntament de Reus, el regidor David Vidal i un alliberat, han ingressat el sou del dia a la caixa de resistència de l’Assemblea de Docents de les Illes. Segons han anunciat, hi han ingressat un total de 83,81 euros.

Els independentistes han realitzat aquest gest com a mostra de solidaritat amb el professorat de les Illes que ha optat per la vaga indefinida per evitar les retallades en l’educació pública i l’atac frontal a l’ensenyament en català.

Segons Vidal, “la vaga indefinida és una mostra de dignitat dels professors i professores de les Illes davant el despotisme i la prepotència del govern balear, que està intentant aplicar una política de privatització i genocidi cultural, tal i com van fer els “blaveros” al País Valencià durant la malnomenada Transició”.

Vidal considera que la vaga de les Illes "hauria de ser un exemple per a tot el sector públic del conjunt dels Països Catalans”. En aquest sentit, la CUP ha animat els ciutadans de Reus a aportar diners a la caixa de resistència i a participar en els actes que es puguin organitzar a la ciutat en suport a la vaga.

La CUP també ha volgut denunciar la violència policial contra els estudiants que també han secundat la vaga, algunes de les quals han estat agredides, vexades, amenaçades i insultades pel simple fet de parlar català.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid