Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Declaració institucional
L'Ajuntament declararà Burjassot poble contra el feixisme, el racisme, l'homofòbia i la xenofòbia

L'equip de Govern municipal ho presentarà en nom de 39 entitats del municipi que impulsen la moció perquè l'aprove el ple

22/06/2013 Drets i Llibertats

Els grups municipals que componen l'equip del govern municipal a l'Ajuntament de Burjassot, PSPV, Bloc-Coalició Compromís i EU, presentaran en el seu nom i en el de 39 entitats, del municipi i/o vinculades , una proposta de declaració institucional per a declarar Burjassot poble contra el feixisme, el racisme, l'homofòbia i la xenofòbia, segons informa La Veu del País València.

Els signants de la proposta rebutgen tot tipus de violència i es comprometen a treballar des de les seues associacions, agrupacions, plataformes i partits polítics "per a fer de Burjassot un poble solidari i antifeixista, on totes les persones tinguen els mateixos drets", tal com es desprèn del mateix text.

Burjassot ha sigut sempre un municipi en el qual han conviscut sense problema tot tipus de sensibilitats polítiques però, últimament, està patint atacs en seus de partits i col·lectius, agressions, pintades en les façanes de diferents entitats culturals o el boicot d'actes.

"No podem permetre atacs contra persones pel fet de ser dones, tenir una determinada orientació sexual, per ser d'un altre color, cultura o nació o tenir un pensament i ideologia contraris", assenyala la proposta.

Abans de tot, l'equip de Govern presentarà la cita proposada el pròxim 25 de juny en el Ple Ordinari per al seu debat i, si escau, la seua posterior aprovació.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. De Prada 1976 a Prada 2026: ja no n’hi ha prou de parlar dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid