Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
El PP se suma a la manifestació feixista contra l'alcalde de Burjassot
27/05/2013 Política

El PP s'ha sumat a la convocatòria d'una manifestació d’España 2000 i el GAV demà a Burjassot. Una protesta que va, en teoria, contra les polítiques de l'alcalde de Compromís, Jordi Sebastià, sota el lema "Així no", "En contra les orgies catalanistes o concerts proetarres", en relació a l'actuació del músic Fermín Muguruza en aquesta localitat. A les xarxes socials, també comenten els convocants que "volen una segona Batalla de València”. Cal recordar que Guillem Agulló, assassinat ara fa 20 anys per militants d'extrema dreta, era d'aquest municipi.

El mateix dia de l'aniversari de la mort de Guillem Agulló, el president de Noves Generacions de Burjassot va fer comentaris ofensius i va qualificar la mort del jove de “una lluita amb armes blanques on pot morir qualsevol dels dos contrincants”, obviant que Guillem no tenia navalla i va ser apunyalat diverses vegades per Pedro Cuevas, actualment en llibertat i a l'espera d'un nou judici per pertànyer a una banda neonazi.

Agressions continuades contra l'Alcalde

Actualment a Burjassot governa un tripartit amb el PSPV, Compromís i Esquerra Unida. Des de la presa de possessió s'han succeït els atacs contra el govern i la figura de Jordi Sebastià, l'alcalde del Bloc Nacionalista (partit integrat en Compromís).

En els últims mesos, en aquesta localitat valenciana, han aparegut escrits amb insults a Guillem Agulló, atacs amb pintura a l'estàtua del poeta valencià Vicent Andrés Estellés i, fins i tot en el domicili del president de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) han aparegut diverses pintades acusant-li de “catalanista”.

Valora
Rànquings
  1. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  2. L’època del Neronisme o el capitalisme desfermat
  3. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines arran de la "gira americana" de la princesa Leonor
  4. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  5. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  6. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  7. Neix la Confederació Sindical d’Habitatge de Catalunya
  8. L’Ajuntament de Barcelona convoca una reunió informativa sobre la promoció pública de l’Illa Glòries
  9. Tornen de nou les mobilitzacions de pagesos que fa un any van bloquejar les principals de vies de comunicació
  10. 38 anys sense en Julià Babia "Nen"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid