Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
El PP se suma a la manifestació feixista contra l'alcalde de Burjassot
27/05/2013 Política

El PP s'ha sumat a la convocatòria d'una manifestació d’España 2000 i el GAV demà a Burjassot. Una protesta que va, en teoria, contra les polítiques de l'alcalde de Compromís, Jordi Sebastià, sota el lema "Així no", "En contra les orgies catalanistes o concerts proetarres", en relació a l'actuació del músic Fermín Muguruza en aquesta localitat. A les xarxes socials, també comenten els convocants que "volen una segona Batalla de València”. Cal recordar que Guillem Agulló, assassinat ara fa 20 anys per militants d'extrema dreta, era d'aquest municipi.

El mateix dia de l'aniversari de la mort de Guillem Agulló, el president de Noves Generacions de Burjassot va fer comentaris ofensius i va qualificar la mort del jove de “una lluita amb armes blanques on pot morir qualsevol dels dos contrincants”, obviant que Guillem no tenia navalla i va ser apunyalat diverses vegades per Pedro Cuevas, actualment en llibertat i a l'espera d'un nou judici per pertànyer a una banda neonazi.

Agressions continuades contra l'Alcalde

Actualment a Burjassot governa un tripartit amb el PSPV, Compromís i Esquerra Unida. Des de la presa de possessió s'han succeït els atacs contra el govern i la figura de Jordi Sebastià, l'alcalde del Bloc Nacionalista (partit integrat en Compromís).

En els últims mesos, en aquesta localitat valenciana, han aparegut escrits amb insults a Guillem Agulló, atacs amb pintura a l'estàtua del poeta valencià Vicent Andrés Estellés i, fins i tot en el domicili del president de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL) han aparegut diverses pintades acusant-li de “catalanista”.

Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  6. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  7. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  8. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
  9. El personal de les biblioteques públiques catalanes manté les mobilitzacions per reclamar millores laborals
  10. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid