Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ACPV
Acció Cultural del País Valencià celebra que el Consell accepti la reciprocitat amb la CCMA

Acció Cultural del País Valencià (ACPV) valora molt positivament que el Govern valencià assumeixi la necessitat d’un conveni de reciprocitat que permeti l’intercanvi dels senyals televisius entre tots els canals de la Corporació Catalana de Mitjans Àudiovisuals (CCMA) i els de RàdioTelevisió Valenciana (RTVV).

14/06/2013 Comunicació

Acció Cultural del País Valencià (ACPV) ha emès un comunicat on afirma que “la nostra entitat s’alegra que finalment s’haja imposat el respecte a la pluralitat informativa, la llibertat d’expressió i l’intercanvi de senyals entre comunitats que comparteixen llengua i cultura. En aquest sentit, volem agrair el treball i el compromís de desenes de milers de valencians que, amb el seu suport continuat durant molts anys, han fet possible l’acord de reciprocitat que avui han ratificat les Corts valencianes.”.

L'entitat cultural afirma que “continuarà treballant per fer possible que aquest canvi de rumb del Govern valencià s’acabe concretant en l’aplicació efectiva de l’acord de reciprocitat”.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  5. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  6. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid