Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ACPV convoca concentracions contra el tancament de TV3 a Gandia i Castelló el proper dissabte

Concentracions "VOLEM TV3, llibertat d'Expressió", el proper dissabte 22 de desembre a les 19:00h a la Plaça de l'Ajuntament de Gandia i al carrer Major de Castelló de la Plana, davant la Casa dels Caragols. Toni Gisbert ha fet aquest mátí una crida a participar en la cocentració de Gandia. "Pregunteu-li al PSOE de Gandia si està a favor de la llibertat d'expressió", ha dit Gisbert en referència a l'absència dels socialistes en la roda de premsa. Per la seva banda, el conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Joan Manuel Tresserras, es justifica en una entrevista al setmanari El Temps

19/12/2007 01:08 Política
El representant d'ACPV ha fet una crida a la societat de la Safor a mobilitzar-se davant d'esta agressió a la llibertat d'expressió i a participar en la concentració que tindrà lloc este dissabte, a les 7 de la vesprada davant l'Ajuntament de Gandia. Gisbert també ha demanat la solidaritat dels valencians i de les valencianes per a fer front a la multa de 300.000 euros que ha imposat el govern valencià a ACPV amb la compra de les litografies d'Antoni Tàpies.

La Generalitat ha demanat explícitament al jutge poder entrar als repetidors qualsevol dia i sense avís previ. "El govern de Camps vol evitar la premsa, la fotot d'este atac a la llibertat d'expressió. És un cap excepcional en l'Europa Occidental que només trobem a Rússia amb Putin tancant televisons", ha dit Toni Gisbert.

Gisbert ha recordat que en esta campanya per a evitar el tancament de TV3 cap institucio ni cap associació del País Valencià ha defensat l'actuació del govern valencià. "Al carrer no hi ha cap polèmica ni debat polític sobre les emissions de TV3. Només és una qüestió política del PP", ha comentat Gisbert.

Toni Gisbert ha anat més enllà i ha comentat que "el que està en el fons d'esta polèmica és un debat sobre les relacions País Valencià-Catalunya i un debat sobre el model d'estat".

El cap de setmana passat ja n'hi va haver tres: a València, a Ontinyent i a Sueca, amb la participació de centenars de manifestants.

Hi han participat en la roda de premsa: Toni Gisbert i Jacinta Rubio, d'ACPV, Josep Roig, president de la Fundació Casal Jaume I, Manolo Cabanilles, del Col.lectiu de Mestres de la Safor, Pedro Martí, de la Penya Barcelonista de la Safor, Joan Cogollos, d'EU i del sindicat CGT, Ivà Bonet, del BLOC, Jesús Juan, d'Els Verds del PV, Vicent Terol, d'ERPV, Joaquina Barba, de l'STEPV.
 
 
El cap de setmana passat ja n'hi va haver tres: a València, a Ontinyent i a Sueca, amb la participació de centenars de manifestants.
 
 
Per saber-ne més: 
Fundació Casal Jaume I Valldigna-Safor Concentració pel proper dissabte 22 de desembre a les 19:00h a la Plaça de l'Ajuntament de Gandia
 
 
 
 
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid