Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Poesia
Joan Todó i Adrià Targa al segon recital del cicle Versos Lliures

Avui a les 20:30h el Casal Popular l’Esquerda acollirà el recital de dues de les veus més singulars de la poesia catalana actual

04/04/2013 Cultura

Avui dijous 4 d’abril, a les 20:30h, el Casal Popular l’Esquerda acull el recital de Joan Todó i Adrià Targa en el marc del cicle Versos Lliures. Són poetes amb moltes coses a dir i dues de les veus més singulars de la poesia catalana actual.

Joan Todó Cortiella, fill de la Sénia, ha publicat llibres de poemes i de relats, i té una llarga trajectòria col·laborant en diverses revistes literàries. I, com diu la pàgina de Labreu Edicions, “ha anat bastint una obra de prematura maduresa a partir d’un ultralocalisme que la converteix en universal, on l’aposta per un llenguatge intimista i alhora deutor de l’exterioritat [...] el converteix en una de les veus més importants del present literari del nostre país”.

D’altra banda, Adrià Targa i Ramos, fill de Tarragona, va guanyar el Premi de Poesia Sant Cugat i el premi “El temps de les cireres”, de Seròs, amb Boques en calma. Els estudiosos consideren que ha heretat la pulcritud lingüística i formal de Gabriel Ferrater i que beu dels versos de Rosselló-Pòrcel i dels poetes neotèrics llatins, amb Catul al capdavant.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  8. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  9. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  10. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid