Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
POESIA
Pau Gener fa "versos lliures" per a l’Esquerda

Dissabte presenta el seu "L'home a l’aigua" al casal popular de Granollers

15/01/2013 Cultura

El poeta celoní Pau Gener presentarà, dissabte a les 19h, el seu darrer llibre, “L’home a l’aigua” (Quarteres, 2012), dins de la cinquena edició de Versos Lliures.

En l’acte, presentat per Esteve Plantada, Gener recitarà algunes de les composicions del llibre i oferirà als lectors una primera aproximació d’una obra que es mou entre la poesia i la narrativa, i on diversos personatges teixeixen tot un món d’humanisme.

El cicle, organitzat pel Casal Popular l’Esquerda, de Granollers, dóna la veu a aquests versos lliures que són "allò que ens connecta de manera directa amb el que som, la llibertat de dir, la paraula viva, la veu que commociona".

Des de l’any 2009 ja hi han recitat desenes de poetes que han col·laborat a "difondre la poesia com una manifestació de la cultura popular". I és que l'Esquerda creu en la poesia com a mitjà "per a transformar-nos i, així, poder canviar l'estat de les coses".

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  7. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid