Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
La Intersindical-CSC crida a participar de les mobilitzacions de les PAH el 16-F
07/02/2013 Drets i Llibertats
Les PAH convoquen mobilitzacions al sud dels Països Catalans Les PAH convoquen mobilitzacions al sud dels Països Catalans

El proper 16 de febrer se celebraran manifestacions als territoris del sud dels Països Catalans convocades per les Plataformes d'afectats per les hipoteques (PAH) . L'objectiu d'aquestes mobilitzacions serà denunciar la dramàtica situació que viuen milers de famílies que no poden pagar l'hipoteca o el lloguer i que s'enfronten a desnonaments, víctimes de la vulneració extrema del dret a l'habitatge per part de les entitats financeres i els diversos governs.

Així mateix, des de les PAH, s'exigeix la dació en el pagament de forma retroactiva, el lloguer social i l'aturada immediata dels desnonaments.

La Intersindical-CSC assumeix com a pròpies aquestes reivindicacions i fa una crida a la nostra afiliació i el conjunt de la ciutadania del nostre país a participar de les manifestacions que se celebrin el proper 16 de febrer així com a col·laborar activament amb les diverses PAH implantades al conjunt del territori.

Per la defensa del dret a l'habitatge, el lloguer social i l'aturada immediata dels desnonaments, el 16-F tothom ha de sortir al carrer!

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  7. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid