Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Judici a dos treballadors de TMB per denunciar un cas d'abús d'autoritat

Lla COS convoca, el proper dimecres, una aturada als autobusos de 10h a 15h i concentració a la porta de la Ciutat de la Justícia a les 11:30h

16/12/2012 Laboral
Els treballadors de TMB Saturnino Mercader i Josep Garganté seran jutjats el proper dimecres Els treballadors de TMB Saturnino Mercader i Josep Garganté seran jutjats el proper dimecres

El proper dimecres, els treballadors de Transports Metropolitants de Barcelona (TMB), Saturnino Mercader i Josep Garganté, seran jutjats per realitzar una roda de prems, celebrada fa 4 anys, com a president del Comitè d’empresa i portaveu de la secció sindical de la CGT, on es denunciava aquest cas d’abús d’autoritat de la direcció de l'empresa d'autobusos.

La Direcció de TMB demana contra aquests treballadors 2 anys de presó i una multa de 12 mesos amb una quota diària de 18 euros, i responsabilitat personal subsidiària en cas d’impagament de 6 mesos de privació de llibertat.

El judici es realitzarà el dimecres a les 12h a la sala 217 de la Ciutat de la Justícia. La Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha convocat aturada als autobusos de 10h a 15h i concentració a la porta de la Ciutat de la justícia a les 11:30h.

La COS remarca que cal tenir molt present, que si els companys Mercader i Garganté són condemnats, llavors, podrien ser empresonats, ja que tenen antecedents policials... per defensar els drets dels i de les treballadores de TMB (a la lluita pels 2 dies de descans, en les diferents vagues generals, etc.)

 

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid