Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
II Marxa de torxes a Sóller pel dret a decidir

L'acte, pioner a Mallorca, celebrarà enguany la segona edició, amb l'objectiu d'esdevenir l'expressió popular i col·lectiva de reivindicació nacional.

20/12/2012 Política
Cartell de la II Marxa de torxes a Sóller pel dret a decidir Cartell de la II Marxa de torxes a Sóller pel dret a decidir

La Comissió 31D de Sóller, formada per persones provinents de diversos col·lectius, entitats i agrupacions solleriques, constituïda amb l'objectiu de potenciar la diada de Mallorca al municipi, convoca el proper 29 de desembre la "II Marxa de torxes pel dret a decidir" a les 19:30h a la Plaça d'Amèrica.

L'acte, pioner a Mallorca, celebrarà enguany la segona edició, amb l'objectiu d'esdevenir l'expressió popular i col·lectiva de reivindicació nacional. "Un acte que estimuli el nostre caràcter col·lectiu, que ens mostri com el poble que volem seguir essent i que mostram amb orgull. Vol ser un acte amb esperit unitari i transversal en què qualsevol persona s’hi senti representada. Vol ser l’expressió del clam social per la sobirania nacional.Un espai de denúncia de tot allò que atempta contra les nostres llibertats nacionals i contra l’exercici de la democràcia" tal com apunta la Comissió 31-D.

Actuació d'Al-Mayurqa

L'acte finalitzarà al davant de l'Ajuntament de Sóller, on es llegirà el manifest de la diada. A continuació, a les 21h al Col·legi Sant Vicenç de Paül (entrada carrer Isabel II) hi haurà un sopar on es comptarà amb l'actuació del conegut grup de música tradicional i reivindicativa Al-Mayurqa, els quals després de quatre anys han retornat enguany als escenaris.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  4. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  5. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  6. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Les biblioteques de Barcelona tanquen l’estiu de vaga denunciant «repressió sindical» i exigint dimissions
  9. Ghjurnate Internaziunale a Corti: el mirall cors
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid