Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió 29-M
Un detingut a la concentració de suport de Tarragona

Aquesta tarda s'ha celebrat una protesta per condemnar la detenció de sis tarragonins durant la vaga general

30/03/2012 Drets i Llibertats
Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona a Tarragona en la concentració de suport als sis tarragonins que van ser detinguts durant la vaga general. Segons ha confirmat Alerta Solidària, la detenció s'ha produït aquest divendres a la tarda quan desenes de persones han condemnat la repressió policial de dijous a la ciutat de Tarragona. Ha estat en una concentració que s'ha celebrat a les sis de la tarda als Despullats.

Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona més després de dissoldre la segona concentració de la tarda. Segons Pobleviu.cat, la persona detinguda és una militant coneguda en els moviments populars de la ciutat. 

Dels sis detinguts dijous a Tarragona, dos menors d'edat han sortit en llibertat. La concentració ha comptat amb la presència dels pares dels dos menors, que s’han dirigit als mitjans de comunicació per tal de fer saber el cas dels seus fills. Alguns participants a la protesta han decidit dirigir-se a la comissaria de Camp clar, on hi ha retinguts la resta de persones. Allà, s’han cridat “Menys policia, més educació” i s'ha demanat l'alliberament dels detinguts.
Valora
Rànquings
  1. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  2. L’època del Neronisme o el capitalisme desfermat
  3. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines arran de la "gira americana" de la princesa Leonor
  4. II Congrés d'Habitatge de Catalunya a Granollers
  5. Tornen de nou les mobilitzacions de pagesos que fa un any van bloquejar les principals de vies de comunicació
  6. Homenatge a Luís Maria Xirinacs arreu de la nació
  7. La pluja no pot aturar la dignitat del poble valencià
  8. Neix la Confederació Sindical d’Habitatge de Catalunya
  9. Girona recorda les víctimes de la tragèdia de Tarajal i denuncia les morts a les fronteres europees
  10. Decidim!!: "Amb l’autoorganització popular continuem amb la lluita contra el govern criminal"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid