Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió 29-M
Un detingut a la concentració de suport de Tarragona

Aquesta tarda s'ha celebrat una protesta per condemnar la detenció de sis tarragonins durant la vaga general

30/03/2012 Drets i Llibertats
Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona a Tarragona en la concentració de suport als sis tarragonins que van ser detinguts durant la vaga general. Segons ha confirmat Alerta Solidària, la detenció s'ha produït aquest divendres a la tarda quan desenes de persones han condemnat la repressió policial de dijous a la ciutat de Tarragona. Ha estat en una concentració que s'ha celebrat a les sis de la tarda als Despullats.

Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona més després de dissoldre la segona concentració de la tarda. Segons Pobleviu.cat, la persona detinguda és una militant coneguda en els moviments populars de la ciutat. 

Dels sis detinguts dijous a Tarragona, dos menors d'edat han sortit en llibertat. La concentració ha comptat amb la presència dels pares dels dos menors, que s’han dirigit als mitjans de comunicació per tal de fer saber el cas dels seus fills. Alguns participants a la protesta han decidit dirigir-se a la comissaria de Camp clar, on hi ha retinguts la resta de persones. Allà, s’han cridat “Menys policia, més educació” i s'ha demanat l'alliberament dels detinguts.
Valora
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid