Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga general
Prop de 30.000 persones als carrers de Tarragona

La vaga va acabar amb sis detinguts a Tarragona

30/03/2012 Laboral
Prop de 30.000 persones, segons els sindicats, es van manifestar a Tarragona contra la reforma laboral en el marc de la vaga general de dijous. La marxa va partir de la Plaça de la Font a les sis de la tarda sota el lema “S’ho volen carregar tot. Els drets socials i laborals”.

En acabar la manifestació a la plaça Imperial, un grup d’entre vuitanta i cent persones van seguir amb les protestes a l’Estació d’autobusos i, posteriorment, a les seus del PP i del PSOE a Tarragona. Allà, els Mossos van iniciar una persecució.

Segons informa Pobleviu.cat, es van realitzar càrregues a la plaça de la Font que van acabar amb sis detinguts que serien, en la seva gran majoria, menors d’edat.

El Casal Sageta de Foc ha informat que aquest divendres a les sis de la tarda es realitzarà una concentració de suport als detinguts. Serà a les sis als Despullats, davant d'Hisenda, a Tarragona. Segons explica el casal, durant els primers moments de la concentració i una mica abans hi haurà els pares dels menors detinguts i que ja han estat posats en llibertat. Els pares volen denunciar públicament el tractament que han rebut per part dels Mossos d'Esquadra i les irregularitats en la seva detenció.
Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid