Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni Espanya ni França
34 pobles de Catalunya Nord debatran donar suport a l'AMI

El batlle de Font-romeu Jean-Louis Demelin serà rebut aquest dimecres al Palau de la Generalitat on pensa demanar “d'estrènyer molt més els lligams entre les poblacions de Cerdanya, d'una banda i altra de la frontera”.

05/03/2012 Política
34 pobles de Catalunya Nord debatran donar suport a l'AMI 34 pobles de Catalunya Nord debatran donar suport a l'AMI | Autor: Arxiu
Trenta-quatre municipis nord-catalans de la Cerdanya i el Capcir tenen a l'ordre del dia dels propers plens municipals l'adopció d'una moció de suport a l'Associació de Municipis per la Independència (AMI)

Així ho ha manifestat el secretari general del partit nord-català Unitat Catalana Brice Lafontaine després d'haver-se entrevistat amb el batlle de Font-Romeu (Cerdanya), Jean-Louis Demelin. Tot i axí, el batlle ho ha matisat dient que “el que debatran els plens municipals serà si es dóna suport a aquesta associació de municipis de Catalunya sud i a la independència”. Demelin diu que no poden adherir-hi ja que “la situació al nord és molt diferent”.


Artur Mas rebrà aquest dimecres el batlle de Font-romeu
al Pallau de Generalitat

El batlle de Font-romeu Jean-Louis Demelin serà rebut aquest dimecres al Palau de la Generalitat on pensa demanar “d'estrènyer molt més els lligams entre les poblacions de Cerdanya, d'una banda i altra de la frontera”. L'entrevista es farà, segons el batlle nord-català, “a la demanda d'Artur Mas”. Demelin afirma que ell és “independent de qualsevol partit polític”.

Aquesta trobada es fa després que el municipi de Font-romeu demanés, el passat 8 de febrer i per unanimitat del consistori “ tornar a Catalunya i deixar França” i que denunciés el Tractat dels Pirineus “perquè l'Estat francès els té oblidats i arraconats”.

 
Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  9. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  10. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid