Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni Espanya ni França
34 pobles de Catalunya Nord debatran donar suport a l'AMI

El batlle de Font-romeu Jean-Louis Demelin serà rebut aquest dimecres al Palau de la Generalitat on pensa demanar “d'estrènyer molt més els lligams entre les poblacions de Cerdanya, d'una banda i altra de la frontera”.

05/03/2012 Política
34 pobles de Catalunya Nord debatran donar suport a l'AMI 34 pobles de Catalunya Nord debatran donar suport a l'AMI | Autor: Arxiu
Trenta-quatre municipis nord-catalans de la Cerdanya i el Capcir tenen a l'ordre del dia dels propers plens municipals l'adopció d'una moció de suport a l'Associació de Municipis per la Independència (AMI)

Així ho ha manifestat el secretari general del partit nord-català Unitat Catalana Brice Lafontaine després d'haver-se entrevistat amb el batlle de Font-Romeu (Cerdanya), Jean-Louis Demelin. Tot i axí, el batlle ho ha matisat dient que “el que debatran els plens municipals serà si es dóna suport a aquesta associació de municipis de Catalunya sud i a la independència”. Demelin diu que no poden adherir-hi ja que “la situació al nord és molt diferent”.


Artur Mas rebrà aquest dimecres el batlle de Font-romeu
al Pallau de Generalitat

El batlle de Font-romeu Jean-Louis Demelin serà rebut aquest dimecres al Palau de la Generalitat on pensa demanar “d'estrènyer molt més els lligams entre les poblacions de Cerdanya, d'una banda i altra de la frontera”. L'entrevista es farà, segons el batlle nord-català, “a la demanda d'Artur Mas”. Demelin afirma que ell és “independent de qualsevol partit polític”.

Aquesta trobada es fa després que el municipi de Font-romeu demanés, el passat 8 de febrer i per unanimitat del consistori “ tornar a Catalunya i deixar França” i que denunciés el Tractat dels Pirineus “perquè l'Estat francès els té oblidats i arraconats”.

 
Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  8. Risc més esforç és igual a riquesa?
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. Poble Lliure homenatjarà Blanca Serra durant la Diada a Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid