Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Immersió lingüística
El regidor de la CUP Jordi Navarro, entre els primers voluntaris de Somescola

La Plataforma Somescola.cat ha iniciat una nova acció per l’escola en català, la campanya “Tres hores per defensar el català a l’escola”

15/02/2012 Llengua
La Plataforma Somescola.cat ha iniciat una nova acció per l’escola en català. Es tracta de la campanya “Tres hores per defensar el català a l’escola” per aconseguir que tots els centres d’ensenyament s'adhereixin al manifest de Somescola.cat.

La iniciativa té com a objectiu mostrar el consens que hi ha entre la comunitat educativa catalana al voltant d’un model d’ensenyament que ha estat reconegut internacionalment. De moment, desenes de persones ja s'han sumat a la xarxa de voluntariat creada per l'ocasió, però Somescola.cat ha fet una crida per aconseguir voluntaris que participin a la iniciativa per aconseguir que tots els consells escolars dels centres educatius del Principat de Catalunya s’adhereixin al manifest de Somescola.

Un dels primers voluntaris ha estat el regidor i portaveu de la CUP a l’Ajuntament de Girona, Jordi Navarro, que ha participat aquest dimecres matí a la campanya i ha realitzat trucades a desenes de centres educatius.

Navarro ha realitzat l’acció a la seu d’Òmnium de Girona, un dels punts habilitats per a fer trucades, El regidor de la CUP ha contactat amb desenes de centres educatius i ha mostrat la seva satisfacció per la “receptivitat mostrada envers la campanya”. A més, s’ha mostrat convençut que “serà un èxit” i en aquest sentit ha animat la ciutadania a participar en aquesta campanya.

Altres membres de la CUP també participaran a la campanya durant la setmana fent trucades.
Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid