Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CCOO i UGT reclamen una consulta sobre les retallades del Govern autonòmic
05/01/2012 Política
Els catalans majoritaris, CCOO i la UGT, van reclamar ahir al Parlament de la CAC que es convoqui una consulta popular sobre les retallades portades a terme pel govern Mas per al 2012. També van anunciar "una gran manifestació a final de mes a Barcelona contra la política del president Artur Mas".

Josep Maria Álvarez (UGT) i Joan Carles Gallego (CCOO), van assegurar en conferència de premsa que ni els grups parlamentaris ni el mateix executiu del govern autonòmic poden impedir que sigui la ciutadania la que es pronunciï sobre si consideren correctes les propostes per sortir de la crisi.

Els dos representants sindicals van assegurar que la població està en contra de les noves retallades del Govern per al 2012 i que només protegeixen "els poderosos" (ja que no inclou la recuperació de part de l'impost de successions o una persecució més efectiva del frau fiscal).

En una reivindicació del dret a decidir Josep Maria Álvarez va arribar a afirmar que "Només des del cinisme es pot impedir que es doni la veu als ciutadans", i que "el dret a decidir ha de ser infinit i no només exercir-se a través de les convocatòries electorals".
 
Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  4. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid