Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni retallades sanitàries, ni dependència

Per Jordi Pujadas Rivalta, membre de la TECA (Taula d'Entitats Cíviques d'Arbúcies) i d'Arbúcies per la Independència. Publicat a El Punt el 25 de juliol de 2011.

Els dirigents polítics catalans, amb la “força” dels vots autonòmics, ens volen fer anar més enrere socialment retallant els serveis bàsics d'urgències del centre d'atenció primària i el d'ambulàncies.

Uns serveis que van costar molt temps i esforços d'aconseguir. I ara, per retallar, ho posen al sac del que en diuen mesures d'austeritat.

31/07/2011 20:10 Hemeroteca

Austeritat és l'estalvi que els ciutadans no ens hàgim de desplaçar per anar d'urgències a un centre col·lapsat amb el risc que s'agreugin malalties pel fet de no arribar a temps.

Abans hi hauria altres solucions, per exemple l'estalvi en costos de sous, dietes i pont aeri dels diputats que van Madrid a recollir les engrunes del pa que hem fet aquí; l'estalvi d'eliminar els costos que ens suposa mantenir un Estat que ara té unes infraestructures i instal·lacions que cadascú (en diuen comunitats autònomes) s'hauria de mantenir i rendibilitzar solet.

Ara, el govern de la Generalitat, amb el suport dels grups que eren a la manifestació del 10 de juliol, hauria de mantenir els serveis sanitaris (i en concret el cas que ens ocupa, les urgències), educatius, socials, i treballar decididament, ja, cap a la independència fiscal i política del nostre país.

Arbúcies (Selva)

Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  8. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid