Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PP
El govern espanyol aprovarà més retallades aquest dijous

El govern del PP no perd el temps a l'hora de satisfer les exigències de la UE i anuncia més mesures per combatre el dèficit

02/01/2012 Política
Tres dies després d'anunciar la macroretallada, "l'inici de l'inici", en paraules de la vicepresidenta espanyola, Soraya Sáenz de Santamaria, el govern espanyol ha avançat que dijous s'aprovarà un nou paquet de mesures per reduir el dèficit i satisfer les exigències dels mandataris de la UE.

El ministre d'Hisenda i Administracions Públiques, Cristóbal Montoro, ha explicat a l'acte de presa de possessió dels secretaris d'Estat del seu ministeri que el Consell de Ministres de dijous aprovarà més mesures per sortir de la crisi perquè tot i que sigui la setmana de Reis el govern espanyol continua fent tasques "urgents" perquè "els socis europeus i internacionals vegin que aquí hi ha un país amb empenta, treball i iniciativa".

De la seva banda, el ministre d'Economia i Competitivitat, Luis de Guindos, ha admès aquest dilluns en una entrevista a la Cadena Ser que el dèficit públic al 2011 podria superar el 8% i n'ha culpat les autonomies. "Hi ha comunitats autònomes amb unes dificultats enormes de liquiditat i de pagament a les petites i mitjanes empreses que tracten amb elles", ha dit, de manera que "cal fer un sacrifici en els pròxims mesos".
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid