Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració de la Intersindical-CSC contra les retallades socials i l’espoli fiscal

Delegats i delegades de la Intersindical-CSC es va concentrar ahir a les 6 de la tarda davant de la Delegació d’Hisenda de Barcelona per protestar contra les retallades als serveis públics i l’espoli que pateix el país.

La Intersindical-CSC ha protestat per les retallades socials dels governs espanyol i català, principalment les dutes a terme a sanitat, educació i serveis socials, però també per la reforma laboral, la de pensions i la de la futura negociació col.lectiva, avalades algunes d’elles pels sindicats majoritaris espanyols.

15/05/2011 00:35 Laboral
La Secretària general de la Intersindical-CSC, Isabel Pallarès, considera que“no es pot deslligar el doble impacte negatiu sobre el benestar dels ciutadans dels Països Catalans que impliquen les retallades socials i l’espoli fiscal, una doble agressió que debilita encara més l’estat del benestar”

El Secretari d’acció sindical, Carles Sastre, ha fet pal.lès que “no hi ha país del món, i menys en moments de dificultats econòmiques, capaç d’aixecar el cap quan cada any un 10% de la seva riquesa, marxa via impostos sense cap retorn, d’això no només se’n ressenten les prestacions i els serveis públics, se’n ressenten les infraestructures, se’n ressent l’economia productiva, se’n ressent la formació del seu jovent”.

La Intersindical-CSC entén que les mobilitzacions com la d’avui han de ser l’inici d’un de llarg i contant procés en defensa de l’estat del benestar i la reclamació d’un sistema fiscal just.

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid