Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Correllengua
El Correllengua 2011 s'acomiada després d'haver organitzat més de 300 actes arreu de la nació

El Correllengua 2011 s'acomiada fins l'any vinent, i ho fa amb un balanç força positiu. Més de 150 viles i pobles del Principat i més de 300 arreu de la nació han celebrat el pas de la flama de la llengua un any més.  Tot i així, cal recordar que fins al proper desembre encara hi hauran actes a diferents barris de Barcelona, al Tarragonès, a la Ribera de l'Ebre, al Vallès Occidental i al Maresme.

23/11/2011 Llengua
Al Principat, 154 viles, barris i ciutats han organitzat actes de Correllengua. això suposa un augment apreciable respecte l’any anterior, quan se’n celebraren 131.

El Maresme,amb 17, el Vallès Occidental, amb 12 i l’Anoia, amb 11 són les comarques amb una major implantació del moviment.

En relació amb l’any 2010, 43 noves viles i pobles s’han incorporat a la família del Correllengua al Principat.

La CAL ha rebut fins ara 105 mocions de suport al Correllengua per part d’Ajuntaments i Consells Comarcals, fet que suposa també un increment respecte l’any passat.

Al web de la CAL s’han anunciat 256 actes de Correllengua i s’ha donat resposta a més de 700 correus electrònics sol·licitant informació.

Aquestes xifres superen les d'anys anteriors i fan que el moviment guanyi en implantació territorial i suport arreu. La Coordinadora d'Associacions per la Llengua (CAL), entitat organitzadora,  felicita a totes les associacions i col·lectius que amb la seva feina i determinació han contribuït a que aquest creixement hagi estat possible.

Dissabte, 26 de novembre
- Clot/Camp de l’Arpa (Barcelona) 
- l’Eixample (Barcelona)

- Morell (el Tarragonès)

- Tivissa (la Ribera d’Ebre)


Diumenge, 27 de novembre
- Tivissa (la Ribera d’Ebre) 

Dimecres, 30 de novembre
- Terrassa (Vallès Occidental)

Dissabte, 3 de desembre
- Montgat (Maresme)
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid