Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els Reis Mags també porten carbó a la Garrotxa

Maulets ha aconseguit que la Garrotxa també sigui una de les comarques escollides pels Reis Mags per repartir-hi carbó a tots aquells qui s'hagin portat malament. En concret, els Reis van passar pel Consell Comarcal i els ajuntaments d'Olot, Montagut i Oix, Sant Jaume de Llierca i Castellfollit de la Roca, on hi van deixar uns bons sacs de carbó.

Acompanyats de membres de Maules, els Reis d'Orient van repartir carbó a l'Ajuntament d'Olot per la discriminació que pateixen algunes entitats transformadores de la ciutat, les polítques de rehabilitació del nucli antic d'Olot i la voluntat manifesta de privatització de la gestió d'espais públics. 

07/01/2011 06:51 Drets i Llibertats
carbo1A l'Ajuntament de Castellefollit li van portar carbó per les males gestions amb el diner públic i a Montagut i Oix en van dur per a l'alcalde. Com que l'Ajuntament de Sant Jaume de Llierca no estava obert, els Reis van deixar el carbó a l'entrada amb motiu de la planta de triatge que el consistori vol instal·lar a la població.

 

 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
  10. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid