Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Guàrdia Civil escorcolla la Fundació Catalunya Oberta vinculada a CDC

Agents de la Guàrdia Civil van escorcollar dimarts a la nit la seu de la Fundació Catalunya Oberta, el think thank proper a CDC, segons informava ahir e-notícies. Lluís Prenafeta, un dels detinguts en l'operació Pretòria, és el vicepresident d'aquesta entitat fundada l'any 2001 i que es defineix "com una entitat independent que té com a objectius analitzar, defensar i promoure els valors de la societat oberta, la democràcia i l'economia de mercat". Precisament ahir, aquesta fundació va sortir en defensa dels detinguts en el cas de corrupció urbanística i va criticar la "desmesurada" actuació del jutge Baltasar Garzón. "En aquest país tan confús i tan predisposat a dictar sentències abans de saber ni tan sols si hi ha acusació, cal demanar prudència, almenys mentre no hi hagi proves concloents", va subratllar.

29/10/2009 13:06 Política


Cares conegudes

Entre els membres de la Fundació Catalunya Oberta hi ha diferents cares conegudes. Entre elles destaquen els antics directors de TV3 Luís Oliva i Joan Oliver, actual directiu del FC Barcelona, que recentment va ser acusat d'ordenar l'espionatge dels quatre vicepresidents del club.


En el patronat de la Fundació propera a Convergènci a Democràtica també hi figura el mediàtic professor de Harvard Xavier Sala i Martín.


A les seves files també hi ha l'escriptor i periodista Vicenç Villatoro, entre d'altres. Lluís Prenafeta i Macià Alavedra, dos dels detinguts en l'operació Pretòria, també formen part d'aquesta Fundació.

Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  8. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  9. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
  10. Arxivada la investigació per la crema d’una bandera espanyola a l’escenari de les festes de Sant Narcís
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid