Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ADIF no ha permès la tancada de delegats de la CGT a l'estació de Valls

 Ahir divendres, a les 12 del migdia, delegats de la CGT de RENFE i ADIF, tenien previst iniciar una tancada durant tot el cap de setmana a l'Estació de Valls per denunciar la retallada de personal en el servei ferroviari, en detriment de la subcontractació, i la reducció de trens i trajectes. Però, tal i com ha informat avui  Pobleviu,   ,la tancada no ha estat permesa per l'empresa que gestiona l'estació de Valls, ADIF, motiu pel qual la quinzena de delegats d'ambdues empreses, del Sindicat Federal Ferroviari de la CGT, han optat per realitzat una concentració a la porta de l'estació que durà tot el dia d'ahir per informar a les usuàries la situació actual del tren a les comarques del Camp.  També s'ha anunciat que es preparen noves mobilitzacions durant els dies previs al Nadal.

13/12/2008 13:20 Laboral

Alhora, han fet una crida per participar en la concentració de treballadores i usuàries que es farà a l'estació de tren de Tarragona el proper 20 de desembre a les 12 del migida, continuant amb la denúncia de disminució de serveis ferroviaris i llocs de treball públic.

En el marc de la campanya que porta duent a terme el Sindicat Federal Ferroviari de la CGT en denúncia de la pèrdua d'ocupació pública i dels serveis ferroviaris al Camp i les Terres de l'Ebre, ahir al migdia, una quinzena de persones van iniciar una concentració que s'allargà durant tot el dia davant l'Estació de Valls per donar a conéixer aquesta situació a les usuàries del tren. Després de realitzar diferents tancades i actes informatius a  estacions de les Terres de l'Ebre, el SFF pretenia realitzar una tancada que s'allargués tot el cap de setmana al vestíbul de l'Estació de Valls, però ADIF, l'empresa que gestiona les estacions, ha negat l'accés dels delegats sindicals a les seves instal·lacions.

Joan Ramon Ferrandis, portaveu del SFF, ha denunciat que l'estació de Valls és precisament un exemple de pèrdua de trens, ja que, des de la inauguració de l'estació del TAV a Perafort, s'han suprimit dos tres regionals i tots els de llarg recorregut. Segons Ferrandis, l'altra denuncia que fa el sindicat és la reducció d'ocupació pública en els treballs que afecten el sector. Segons les dades de que disposen, actualment al Camp i les Terres de l'Ebre, hi ha 380 treballadores d'ADIF i 200 de RENFE, mentre que l'any 1997 n'hi havia 800 a RENFE (ADIF encara no existia).

Per tal de donar un pas endavant en aquestes reclames, el SFF, creu necessari la implicació de les usuàries del tren i dels partits polítics. Per aquest motiu, han convocat una nova acció per al proper 20 de desembre a les 12 del migdia a l'Estació de tren de Tarragona, consistent en una concentració.

FONT: www.pobleviu.cat

Per saber-ne més:

 Més mobilitzacions per un transport públic ferroviari de qualitat a les comarques del Camp

El TGV també genera esquerdes a Santa Oliva i tremolors al barri Nou del Vendrell

La CUP de Vilanova i la Geltrú convoca una manifestació pel desgavell del serveis de rodalies

La Intersindical-CSC s’oposa a la vaga dels sindicats de RENFE pel traspàs de rodalies

Concentració a Barcelona per protestar pels serveis de rodalies a causa de la crisi del TGV

El veïnat afectat per les vibracions del TAV reclama una audiència pública

Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid