Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acampades contra el règim a Barcelona i moltes ciutats de l'Estat espanyol

L'acampada a la plaça Catalunya de Barcelona realitzada amb la convocatòria "Democràcia, JA!" s'ha convocat de a través de les xarxes socials twitter i facebook. Els organitzadors pretenen mantenir la seva protesta, en principi, fins el 22 de maig, dia de les eleccions. Un seguit de concentracions i protestes similars es reprodueixena 28 capitals de l'Estat espanyol.
 
Un miler de persones participen aquesta nit en l'Acampada per la Dignitat, organtizada contra les retallades i els abusos dels corruptes, un sac en el que inclouen el món financer però també els sindicats pactistes com UGT i CCOO. Amb aquestes protestes ha saltat a la palestra un malestar soterrat que posa de manifest el caràcter antidemocràtic del règim actua. Seguiment directe de Kaos en la red de mobilitzacions arreu de l'Estat.

18/05/2011 00:00 Política

 

El batejat com a moviment 15-M ha aconseguit mobilitzar milers de persones un altre cop al centre de Madrid a pocs dies de les eleccions del 22-M mostrant la disconformitat amb el sistema polític i social actual i que qüestiona la manca de contingut democràtic del règim actual.

Madrid és la ciutat que ha sumat més convocants a aquesta mena de mobilitzacions, i també la ciutat en què la policia ha reprimit amb més força els concentrats i manifestants durant els dies anteriors. Les detencions i el protestes_democrcia_ja_marxatracte abusiu i degradant dels agents antiavalots ha afavorit, però, la resposta ciutadana que està convertint la plaça del Sol de Madrid en una nova plaça Tahir de l'Estat espanyol.

 

 

 

 

 Per saber-ne més:

{youtube}xeNNYlVqXuk&feature{/youtube}

{youtube}HvPYRt8o7Ko&feature{/youtube}

{youtube}YNKou3Hy1fo&feature{/youtube}

Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  3. Risc més esforç és igual a riquesa?
  4. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  5. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid