Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LABORAL
Milers de mestres i professors a l'atur sense cap tipus d'atenció

Arrel del procés d'estabilització milers de mestres i professors que no han aprovat les últimes oposicions s'han quedat a l'atur i sembla que aquesta allau ha bloquejat el SOC i el SEPE, organismes que no contesten les trucades de demanda d'informació.

04/09/2024 Laboral

Arrel del procés d'estabilització milers de mestres i professors que no han aprovat les últimes oposicions s'han quedat a l'atur i sembla que aquesta allau ha bloquejat el SOC i el SEPE, organismes que no contesten les trucades de demanda d'informació.

Ara mateix milers de mestres i professors a l'atur estan trucant al 900800046 del SOC per apuntar-se com a demandants de feina (imprescindible per poder demanar la prestació al SEPE) i ningú contesta el telèfon. Porten hores trucant al telèfon i van rebent missatges que diuen "que si clickes "1" ells et trucaran" (cosa que no és veritat ja que quan truca el SOC a l'usuari és com si tornessin a trucar de nou) o a la mitja hora la trucada el talla. 

Demanar cita presencial al SEPE sovint també és impossible perquè gairebé sempre surt el missatge que la pàgina està bloquejada i no hi ha hores disponibles. Quan "es té sort" i algú contesta el teléfon 900800046 del SOC sovint apunten al demandant a una oficina que no és de la seva població. Si "es segueix tenint sort" i el demanadant s'ha pogut apuntar al SOC haurà de trucar al telègon 919267970 del SEPE i esperar que li donin cita però molt sovint no hi ha ni cita presencial ni cita telefònica i s'haurà de tornar a reinciar tot el procés. 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid