Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xerrades
L’IAEDEN-Salvem l’Empordà acorda organitzar un cicle de xerrades sobre temes d’actualitat i impartides per especialistes, majoritàriament aliens a l’entitat.
26/09/2024 Territori

Des de l’entitat pretenem fer arribar informació sobre diversos temes i provocar un debat, que pensem que és necessari, perquè el moviment ecologista i de defensa del territori pugui fer front als nous reptes que se li plantegen. Això vol dir que no defugirem temes controvertits.

Aquestes xerrades seran un cop al mes; en principi però no sempre, els divendres a L’Ateneu i no interferiran ni substituiran la resta d’activitats de l’entitat.

Les primeres xerrades que hem programat són:

Primera. 11 d’octubre del 2024.

La via turística a la pobresa. Lliçons des de les IIles Balears.

A càrrec de Joan Buades i Beltran. Nascut a Inca, a la illa de Mallorca, és professor, escriptor i investigador especialitzat en el turisme i en la seva relació amb la crisi ambiental.

Divendres 11 d’octubre del 2024, a les 7 de la tarda, a L’Ateneu, al carrer Sant Josep Sol d’Isern nº 3 de Figueres.

Segona. 8 de Novembre del 2024.

Els nous reptes dels incendis forestals.

A càrrec d’en Marc Castellnou Ribau, Inspector i cap del Grup d’Actuacions Forestals (GRAF) del Cos de Bombers de la Generalitat, que és un dels especialistes més reconeguts a escala internacional pel que fa a l’estudi i a l’extinció de grans incendis forestals i també a càrrec d’Edgar Nebot Hernàndez, Sotsinspector de l’Unitat Tècnica GRAF a la Regió d’Emergències de Girona.

Divendres 8 de Novembre, a les 7 de la tarda, a la sala d’actes del Cercle Sport Figuerenc, del carrer Monturiol nº 3 de Figueres.

Tercera. 13 de desembre del 2024.

Un mundo peligroso.

A càrrec del periodista Rafael Poch de Feliu, que ha estat corresponsal internacional de premsa durant 35 anys a l’ URSS i després a Rússia, a Berlín, a París i a la Xina. També ha estat professor de Relacions Internacionals a la UNED i a la UPF.

Divendres 13 de desembre, a les 7 de la tarda, a L’Ateneu, al carrer Sant Josep Sol d’Isern nº3 de Figueres.

Quarta. Confirmada però encara sense data. Títol provisional: Reflexions sobre la renda bàsica

A càrrec de Daniel Raventós Pañella, doctor en Ciències Econòmiques, professor titular de Sociologia a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. És el president de la Xarxa de la Renda Bàsica, secció oficial de la Basic Income Earth Network. Ha dedicat molts anys a estudiar i defensar la Renda Bàsica i ha publicat un munt de llibres i d’articles sobre aquest tema.

Les posteriors xerrades i les novetats enfront totes elles seran publicades als nostre canals de difusió: web i xarxes socials.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. De la Franja a Alacant
  3. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  5. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  6. Decepcions polítiques, una constant en la història
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  10. Barcelona acull una conferència internacional sobre l'aviació i el turisme massiu amb vista sobre l'expansió de l'aeroport d'El Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid