Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Música
Demà s'estrena 'Viatger', el nou disc de Miquel Gil

El disc es presenta a Catalunya, el proper 15 de març al Barnasants

21/02/2024 Cultura

Miquel Gil torna als escenaris -d’on mai no n’ha baixat- per presentar “Viatger”, un nou disc amb deu temes que surt a la llum el proper 22 de febrer. El músic, amb més de 49 anys d’experiència professional, presenta un treball que va començar a gestar-se l’estiu de 2022 i que suposa un nou viatge per a ell, el d’endinsar-se en el món de la tecnologia digital.

El procés de Viatger ha estat tota una experiència per a Gil, ja que ha transferit ritmes, harmonies, sonoritats i ambients nostrats a entorns i sonoritats digitals i electròniques. El resultat final és un disc que ell mateix defineix com a “contrastat”, amb temes densos (moltes pistes, efectes, sons sintètics) i temes minimalistes (una guitarra, un pandero i una veu). Com diu el músic i compositor de Catarroja, es tracta d’un “treball d’artesania del segle XXI, bit a bit, fet a mà. Música valenciana d’arrel (no folklòrica)”.
Miquel Gil ha fet aquest nou trajecte molt ben acompanyat amb l’experta de Nelo Alfonso i amb els imprescindibles Toni Porcar, Eduard Navarro, Gusmà Gil, Tobal Rentero, Nico Alfonso, Edu Navarro Jr. i Jordi Pastor.
Part del Viatger ha estat possible gràcies al projecte de micromecenatge engegat pel músic que va assolir i superrar el seu objectiu abans del temps fixat.
 

Presentació al Principal de València i al Barnasants

El nou disc de Miquel Gil es podrà gaudir i escoltar a totes les plataformes i es podrà viure en directe en la gira que tot just comença a definir. El tret de sortida serà el 9 de març al Principal de València on el músic pujarà a l’escenari acompanyat d’una bona colla d’amistats com Vicent Torrent, Pep Gimeno “Botifarra, La Maria o Titana entre d’altres. A Catalunya, la presentació oficial del disc es farà el 15 de març al Barnasants.

 

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  9. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid