Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 23
Independents per Salt - CUP abandona l'acte debat polític per la presència de VOX

La formació política Independents per Salt-CUP (IPS-CUP), que actualment té dues regidores a l'oposició a l'Ajuntament de Salt, ha abandonat el debat que s'ha organitzat aquesta tarda des del diari Punt Avui.

20/05/2023 Política
Independents per Salt - CUP al·lega que no ha volgut compartir espais que normalitzen i legitimen l'extrema dreta. També han recordat a la resta de formacions que fa només uns dies, el dia 2 de maig de 2023, es va signar el pacte per un "Compromís antifeixista per a una bona convivència al municipi" que sotasignaven tots els partits presents a l'acte.

La cap de llista i candidata a l'alcaldia de Salt, Cris Sibina ha aprofitat els 30 segons que tenia com a grup polític per presentar la seva formació i per explicar les raons per les quals no participaven en el debat.

Segons IPS-CUP, les autoritats han habilitat formacions polítiques amb posicions totalment antidemocràtiques, racistes, que estigmatitzen part de la població relacionant-la directament amb la delinqüència. Partits que utilitzen un relat d'odi contra una part de la comunitat. També recorden que va ser aquesta formació qui va portar a judici els polítics catalans que van fer possible la celebració de l'1-Oct.

Amb la frase “el feixisme cal combatre'l en bloc, sense donar-li ni espai, ni veu”, la cap de llista ha abandonat la sala deixant al seu lloc una estelada i la mítica fotografia "Aixafem el feixisme" amb una espardenya trepitjant una creu gammada que va crear Pere Català i Pic el 1936.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  9. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  10. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid