Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
Alternativa per Cervià i Raset presenta el seu programa i encara amb força les eleccions del 28 de maig

La candidatura municipalista presenta davant d’una sala de Can Geli plena les seves propostes pel futur de Cervià de Ter

23/05/2023 Política
Alternativa per Cervià i Raset Alternativa per Cervià i Raset

L’acte ha començat amb la transmissió del vídeo de campanya per aquestes eleccions municipals i tot seguit, el diputat per la CUP al Parlament de Catalunya, Dani Cornellà ha explicat la importància de tenir projectes com el d’Alternativa, que “neixen des de baix i canvien les dinàmiques dels pobles per millorar”. Carme Zulet, número 4 de la llista ha remarcat la importància de fer comunitat i cohesió de poble i Sergi Firmino la necessitat de millorar les places i els carrers del poble ja que “hi ha hagut una dèbil actuació aquests darrers anys”. Clàudia Ventura, número 2, ha exposat la importància d’implicar a la ciutadania en les decisions del poble apostant per la transparència i la participació ciutadana, i finalment, el candidat Guillem Surroca ha animat a tothom a votar perquè “el temps córrer i cal actuar, el futur de Cervià i Raset no és demà, el futur és ara”.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid