Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
La CUP crida a la població tarragonina a dir la seva en el procés participatiu del nou POUM

La formació van entrar a registre el passat maig un document amb punts clau que havia d’incloure l’Avanç del POUM

27/10/2022 Política
Aquest matí ha tingut lloc l’aprovació de l’Avanç del POUM i del Programa de participació ciutadana. La CUP celebra aquest pas endavant “d’un projecte viu” i dona un gran valor al procés participatiu que tindrà inici en les properes setmanes. En paraules de la seva portaveu, Eva Miguel, serà “una posada en comú que de ben segur permetrà enriquir aquest projecte, que no es pot entendre si no és de manera col·lectiva”.

La formació anticapitalista ha recordat que la proposta d’Avanç del POUM va quedar oberta a les consideracions dels diferents Grups Municipals. En aquest sentit la CUP va entrar a registre el passat maig un document “que recull els punts indispensables que per nosaltres havien de quedar reflectits en l’Avanç del POUM”. Aquest són el creixement “en qualitat de vida i fomentar la igualtat d’oportunitats”, l’adequació al context demogràfic real i adoptar un model d’urbanisme “que faci front a l’emergència climàtica” i que sigui una eina “real i transformadora” per complir els objectius de mitigació i adaptació a aquesta.

Finalment, la portaveu cupaire ha remarcat que l’Avanç del POUM és el resultat d’un treball i anàlisi tècnic juntament amb una proposta política que aglutina diferents sensibilitats, que “no plasma al 100% el projecte de ciutat que podem arribar a tenir des de la CUP, però sí que s’acosta als objectius fonamentals que tenim per davant com a ciutat”. Les consellera Miguel ha insistit en el paper que ha d’adoptar la població tarragonina a partir d’ara donat que “és qui pren el protagonisme per esmenar i dir-hi la seva”, ja que el POUM “si no el fas, te’l fan”.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  7. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid