Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Dues antifeixistes denunciades per Vox a Tarragona
27/10/2022 Drets i Llibertats
El matí del 8 de març del 2021 a Tarragona, 17 dones van ser rodejades, identificades i intimidades pels Mossos d'Esquadra a la plaça del Mercat. Dues companyes han estat injustament encausades per uns suposats desperfectes a la seu del partit d'extrema dreta Vox.

El col·lectiu Komando 8M Antifeixista dona suport i s'enorgulleix d'aquests fets. S'obliden que si assenyalen a una, ens assenyalen a totes, i que és la veu d'un moviment que respon als seus discursos heteropatriarcals i racistes.

Lluny d'espantar-nos, reivindiquem com a nostra la lluita feminista i antifeixista començada ja fa dècades. Per totes aquelles dones i dissidents que van lluitar contra el feixisme a les trinxeres de la Guerra Civil, per Mujeres Libres i la seva revolució social, per les companyes que avui en dia combaten a Rojava, per les desenes de companyes represaliades en la lluita feminista, per elles, més que mai, seguim aquí!

El col·lectiu us proposa  seguir-los a les xarxes socials a @komando8mTgn al Twitter i @komando8m al Instagram i "Komando Vuit M Tarragona" al Facebook.
Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. De la Franja a Alacant
  4. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  7. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  8. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  9. 8a manifestació contra Mazón
  10. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid